Krijg ik garantie op de brillen vanaf € 29,90?

 

Ja, "100% tevreden of geld terug"

Brillen24 is gebonden door de wettelijke "verborgen gebreken garantie" gedurende 2 jaar die de terugbetaling van duidelijk defecte of verkeerde leveringen garandeert. In dit opzicht erkent de klant dat de foto's van de producten op de website niet van contractuele aard zijn en dat de naleving wordt beoordeeld op de criteria model, kleur en correcties zoals bevestigd in de door de klant gevalideerde bestelling. Bovendien zetten wij ons in voor de "100% tevreden of geld terug garantie" conform artikel 8.

Het volstaat uw bril binnen de 30 dagen terug te zenden (te tellen vanaf de datum van ontvangst van uw product), naar Brillen24 of binnen te brengen in de winkel op het volgende adres: " Brillen24, 364 Louizalaan, 1050 ELSENE-BRUSSEL ". U kan het pakje via de post opsturen. Alvorens de bril terug te sturen, dient u Brillen24 schriftelijk (per e-mail) op de hoogte te stellen van uw retourzending met vermelding van de reden.

De verzending dient het volgende te bevatten :

  • Het product of de producten, in de staat waarin de klant deze heeft ontvangen, inclusief alle elementen (originele verpakking, verzendnota, eventuele accessoires, documenten...). Indien het product sporen vertoont die duidelijk maken dat het gebruik ervan verder ging dan een eenvoudige test, kan dit aanleiding geven tot niet-terugbetaling.
  • Een kopie van de aankoopfactuur, voor een vlotte afhandeling.
  • De kosten voor het retour zenden van de bril komen ten laste van de klant, niet voor Brillen24 SA
UItzondering: Indien de klant een fout maakt bij het invullen van zijn /haar brilsterkte en geen kopie van het brilvoorschrift toevoegt bij de bestelling dan vervalt helaas de garantie. Ook bij andere problemen kan de garantie vervallen indien u geen brilvoorschrift heeft toegevoegd.U kan de bril ook slechts éénmaal terugsturen

NIEUW bij Brillen24!!KIALA

U kan uw bril GRATIS terugsturen door naar een KIALA-punt in uw omgeving te gaan. Hiervoor heeft u wel een bon nodig dat u mee moet afgeven. Gelieve een mail te sturen met vermelding van de reden naar support@brillen24.be om deze bon te ontvangen.

Vergeet niet uw verzending het volgende dient te bevatten:

  • Het product of de producten, in de staat waarin de klant deze heeft ontvangen, inclusief alle elementen (originele verpakking, verzendnota, eventuele accessoires, documenten...). Indien het product sporen vertoont die duidelijk maken dat het gebruik ervan verder ging dan een eenvoudige test, kan dit aanleiding geven tot niet-terugbetaling.
  • Een kopie van de aankoopfactuur, voor een vlotte afhandeling.

 

Probleem?
U kunt telefonisch contact met ons opnemen:
02/304.22.99
ma.-do. 8u15-13u en 14u-17u15 vrij. 8u15-13u en 14u-15u15
Onze allernieuwste monturen Origineel, kleurrijk, elegant, extravagant, klassiek, speciaal, verfijnd...