Retour en klacht

Indien uw bestelling een probleem heeft of niet aan uw verwachtingen voldoet, geen zorgen! Wij bieden garantie op al onze brillen en glazen. Als u een probleem heeft met uw zicht of een defect aan het montuur, kunt u eenvoudig uw bril naar ons terugsturen voor een klacht. Als het montuur u niet bevalt of te klein of te groot is, kunt u het ook retourneren.

Hier is hoe u te werk gaat voor de retournering:

  1. Log in op uw klantaccount
  2. Selecteer de bestelling die u wilt retourneren
  3. Kies tussen een klacht of retournering
  4. Vul het formulier in (type retour, reden en terugbetaling)
  5. Ontvang een e-mail met de instructies
  6. Stuur uw bril gratis terug met het retourformulier
  7. Als u op factuur hebt betaald, gelieve Klarna te informeren
  8. Zodra de retourzending door ons is verwerkt, zullen wij u per e-mail op de hoogte stellen
     

Retourbeleid:

Als u niet tevreden bent met uw montuur, kunt u eenvoudig gebruik maken van ons retourbeleid en zullen wij u volledig terugbetalen.

 

30 dagen geld-terug-garantie:

In België bieden wij u vrijwillig een retourrecht van 30 dagen op alle artikelen, vanaf de verzenddatum.

Voor meer informatie, raadpleeg onze algemene voorwaarden.

Opmerking betreffende merkzonnebrillen met glazen:

Voor het retourneren van een paar merkzonnebrillen met glazen, verzoeken wij u het volledige paar terug te sturen, inclusief de originele glazen die door ons zijn geleverd.

Helaas is het niet mogelijk om een paar gepersonaliseerde merkzonnebrillen zonder de originele door ons geleverde glazen terug te sturen.

Veelgestelde vragen:

Klachten

Schrijf u in op de nieuwsbrief en ontvang een waardebon van € 8!