Retour of klacht
Retourzendingen
Hoe kan ik mijn bril terugsturen?
Eigenlijk zijn onze brillen, die individueel voor u worden gemaakt, een uitzondering op het wettelijke recht op retour. Mocht de nieuwe bril u niet bevallen, dan hebben wij geprobeerd een klantvriendelijke oplossing te vinden en bieden wij u de mogelijkheid om in zo'n geval gebruik te maken van uw 30 dagen retourrecht.
Zo werkt het terugsturen van een bril:
1.Log in op uw klantaccount
2.Selecteer de bril die u wilt retourneren
3. Klik op terugsturen
4.Vul het formulier in (type retour, reden en terugbetaling):
5. Ontvang een e-mail met de verdere procedure
6. Gratis brillen terugsturen incl. retourformulier
7. Kopen op rekening geselecteerd? -> klarna op de hoogte houden
8. Zodra de retourzending door ons is verwerkt, zullen wij u per e-mail informeren
U heeft als gast besteld? Klik vervolgens op de link naar uw bestelling in de orderbevestiging, die ziet eruit als volgt:
Link naar uw gastbestelling: Bekijk uw bestelling in onze winkel